Са стране

Развој основношколског узраста тражи посебну бригу у погледу развијања појединих навика. Развијањем  ових навика стварају се повољни услови за успешно учење.
које кућне послове деца могу обављати и како решавати задатке?

Активности:
– брига о млађим и старијим члановима породице
– набавка и куповина
– усисавање, брисање прашине, изношење смећа и сл.
– постављање стола
– намештање свог кревета, уређење своје собе и свог радног места

Сваки задатак објаснити и тражити  његово извршење. После урађеног задатка обавезно изрећи суд о начину како је задатак одрађен. У доношењу суда дете и родитељ учествују заједно. Оваквим поступком развијамо самокритичност и критичност код деце, што је изузетно важно поседовати у процесу учења. Саставни део радних навика је навика свакодневног учења, која се формира упорним захтевима да се учи свакодневно у исто време и на истом месту.
Услов за развијање радних навика је утврђен распоред дневних активности: када се умива, када се перу зуби, када се руча, када се игра, када се учи, одлази на спавање.

Култура понашања се изграђује још у раној младости, у оквиру породице. Родитељи у томе имају велику уло

Развијање радних навика код деце

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s